söndag, januari 01, 2006

Triopsrapport dag 2




Det verkar mycket rimligt att tro att det verkligen är en Triops som kläcktes igår och inget annat, för som han har vuxit. Än kan jag inte fånga honom på bild, men med en särskild hälsning till Oblog skickar jag med en nytagen närbild på Aquaclay. Här ser man hur Guppy & Crystal Red samsas kring en algtablett.

Den här burken har varit igång sedan september och jag har inte slamsugit eller på annat sätt gjort ren botten sedan dess, ändå är det omöjligt att hitta något som helst grums liggande. Jag tror att det här är ett mycket bra val av "grus".

1 Comments:

Blogger oblog said...

Åh, tack ! Jag återkommer med bilder. Idag var första dagen som det inte var grumligt. Eller rättare sagt, det är totalt kristallklart :)

21:51  

Skicka en kommentar

<< Home